مهدی یاور 313

بیاییم برای ظهور دعایی بخوانیم ، اللهم عجل لولیک الفرج

مهدی یاور 313

بیاییم برای ظهور دعایی بخوانیم ، اللهم عجل لولیک الفرج

مهدی یاور 313

وبلاگ مهدی یاور درحوزه مهدویت(معرفی کتب مهدوی،مثال ها و تمثیلات مهدوی،فیلم وکلیپ مهدوی،نوای مهدویت،حکایات وتشرفات،علائم ظهور،شناخت امام زمان (عج)، زیارات و ادعیه مهدوی، سبک زندگی مهدوی) فعالیت می کند.
------------------------------
افتخارات
کسب رتبه اول وب نوشت در مسابقات فرهنگی شهرستان کاشان
------------------------------

آخرین نظرات

🔹 شیخ اسد اللّه زنجانی فرمود: "این قضیه را ۱۲ نفر از بزرگان، از شخصی که در محضر سید بحرالعلوم بود، نقل کردند. آن شخص میگوید: هنگامی که شیخ حسین نجفی، از زیارت بیت اللّه الحرام به نجف اشرف مراجعت کرد، بزرگان دین و علما، برای تبریک و تهنیت، به حضور او رسیدند و در منزل ایشان جمع شدند.


🔺 سید بحر العلوم چون با آقا شیخ حسین، کمال رفاقت را داشت، در اثنای صحبت، روی مبارک خود را به طرف او گرداند و فرمود: "آقا شیخ  حسین! تو، آن قدر سربلند گشته ای که باید با امام زمان هم کاسه و هم غذا شوی!" شیخ حالش دگرگون شد. حضّار مجلس، از شنیدن سخنش، اصل قضیه را از او پرسیدند. سید فرمود:" آقا شیخ حسین! آیا به یاد نداری که بعد از برگشت از حج در فلان منزل بودی، در خیمه خود نشسته و کاسه ای که در آن آبگوشت بود؛ برای ناهار خود آماده کرده بودی، ناگاه، از دامنه بیابان، جوانی خوش رو و خوشبو در لباس اعراب، وارد گردید و از غذای تو تناول فرمود؟ همان آقا، روح عوالم امکان، حضرت مهدی بودند. 


📚 میر مهر، پورسیدآقایی


🔺 چه شود ز راه وفا اگر، نظری به جانب ما کنی...

  • مهدی حبیبی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی