مهدی یاور 313

بیاییم برای ظهور دعایی بخوانیم ، اللهم عجل لولیک الفرج

مهدی یاور 313

بیاییم برای ظهور دعایی بخوانیم ، اللهم عجل لولیک الفرج

مهدی یاور 313

وبلاگ مهدی یاور درحوزه مهدویت(معرفی کتب مهدوی،مثال ها و تمثیلات مهدوی،فیلم وکلیپ مهدوی،نوای مهدویت،حکایات وتشرفات،علائم ظهور،شناخت امام زمان (عج)، زیارات و ادعیه مهدوی، سبک زندگی مهدوی) فعالیت می کند.
------------------------------
افتخارات
کسب رتبه اول وب نوشت در مسابقات فرهنگی شهرستان کاشان
------------------------------

آخرین نظرات

⭕️ روایتی بسیار شیرین و امید بخش


🔆 امام حسن عسکری فرمودند: هنگامی که خدا، مهدی این امت را به من بخشید، دو مَلَک را فرستاد. پس او را به سرا پرده‌های عرش بردند تا اینکه او را در محضر خدای عزوجل قرار دادند. پس خداوند به او فرمود:


❄️ آفرین به تو بنده‌ام برای یاری دینم و اظهار امرم و هدایت بندگانم. سوگند می‌خورم که به سبب تو بگیرم و به خاطر تو عطا کنم و به خاطر تو ببخشم و به خاطر تو عذاب کنم (ملاک من در عطا و عذاب و رحمت، تو هستی). برگردانید او را ای دو مَلَک. برگردانید او را به سوی پدرش با مهربانی، پس بدرستی که او در ضمانت و حمایت من است و چشم من به اوست تا اینکه حق را به وسیله او محقق کنم و باطل را به دست او نابود سازم و دین برای من پا بر جا شود.


📚 بحارالانوار، ج ۱، ص ۲۷

  • مهدی حبیبی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی