مهدی یاور 313

بیاییم برای ظهور دعایی بخوانیم ، اللهم عجل لولیک الفرج

مهدی یاور 313

بیاییم برای ظهور دعایی بخوانیم ، اللهم عجل لولیک الفرج

مهدی یاور 313

وبلاگ مهدی یاور درحوزه مهدویت(معرفی کتب مهدوی،مثال ها و تمثیلات مهدوی،فیلم وکلیپ مهدوی،نوای مهدویت،حکایات وتشرفات،علائم ظهور،شناخت امام زمان (عج)، زیارات و ادعیه مهدوی، سبک زندگی مهدوی) فعالیت می کند.
------------------------------
افتخارات
کسب رتبه اول وب نوشت در مسابقات فرهنگی شهرستان کاشان
------------------------------

آخرین نظرات

⭕️ گوگل الگوریتمى چیده تا میزان دسترسى به سایت هاى چپ کاهش یابد!


🔹پس از آنکه سه ماه پیش شرکت گوگل اعلام کرد که قصد دارد میزان دسترسى به "اخبار بى کیفیت" از جمله مطالب حاوی "اخبار جعلی" و "تئوری توطئه" را کاهش دهد، به ناگاه آمار بازدید از سایت هاى چپ، پروگرسیو، ضدجنگ به طرز محسوسى کاهش یافته است.

🔹بنا بر اظهارات شرکت گوگل، این شرکت روش هاى ارزیابى مطالب را ارتقا داده و الگوریتم هایش را به روز کرده تا در جستجوهای اینترنتی اخبار و مطالب موثق بالا بیاید. همچنین این شرکت دستورالعمل هاى ارزیابى محتوای سایت ها را به روز کرده و مثال هاى جزئی تری براى تشخیص مطالب ناخوشایند و کنار گذاشتن آن ها آورده است و بدین ترتیب چنین سایت هایى را از فهرست نتایج جستجو در دو صفحه اول کنار مى گذارد و با پایین فرستادن جایگاه چنین سایت هایى در فهرست نتایج جستجو، میزان در دسترس بودن آن ها را کاهش مى دهد.


🔹گوگل هیچ توضیحى درباره مفهوم مدنظرش در ارتباط توطئه و اخبار جعلی نداده، ولى به نظر مى رسد منظورش سایت هاى خبرى اى است که نحوه پوشش و تفسیر اخبارشان با رسانه هاى جریان اصلی، مثل نیویورک تایمز و واشنگتن پست در تعارض است.


🌐 وب سایت


 یکی از قربانیان روش جدید ارزیابی سایت ها توسط گوگل است. در ماه آوریل 422460 کاربر اینترنت از طریق جستجوگر گوگل به این سایت هدایت شده بودند، ولی در ماه گذشته این تعداد با کاهشی 70 درصدی به 120000 نفر رسیده است و جایگاه متوسط این سایت در فهرست جستجوهای گوگل از جایگاه 15.9 به 37.2 تنزل پیدا کرده است.


🔹رئیس بخش سردبیرى این سایت مى گوید: "گوگل رسماً در حال سانسور سیاسى است و هیچ توجیه دیگری برای افت ناگهانی و یک شبه تعداد خوانندگانی که از سایت گوگل به سایت ما هدایت می شدند، وجود ندارد.

ادعاى گوگل مبنى بر محافظت از خوانندگان در برابر اخبار کذب، صرفاً دروغى با اهداف سیاسى است. این شرکت که انحصار بازار را در این عرصه در دست دارد، ارتباطى تنگاتنگ با دولت و سرویس هاى امنیتى آمریکا داشته و تلاش دارد مانع از دسترسى افراد به سایت هایى با تفکر چپ همچون WSWS شود."


🌐سایر سایت هایى که پس از این تصمیم گوگل دچار افت بازدید شده اند عبارتند از: WikiLeaks, Alternet, Counterpunch, Global Research، Consortium News  و Truthout


🔹استفاده وسیع رسانه ها از لفظ اخبار جعلی (Fake news) به انتخابات ریاست جمهورى آمریکا باز مى گردد که دموکرات ها علت پیروزى ترامپ را انتشار وسیع اطلاعات نادرست مى دانستند؛ چنان که نیویورک تایمز، فیس بوک و گوگل را به علت اخبار کذب منتشره به واسطه این سایت ها و تأثیر احتمالى اش بر انتخابات، به باد انتقاد گرفت.

ده روز بعد واشنگتن پست در مقاله اى روسیه را به مهندسى انتخابات آمریکا از طریق اشاعه اخبار کذب متهم کرد و لیست سیاهى از اسامى سایت هاى اشاعه دهنده اخبار کذب منتشر کرد. این لیست شامل بسیارى از سایت هاى وابسته به تفکر چپ مى شد.


🔹حال بر اساس گزارش بلومبرگ، گوگل  براى کاهش اخبار کذب مستقیماً با نیویورک تایمز و واشنگتن پست همکارى مى کند و از ١٧ سایتى که واشنگتن پست وارد لیست سیاه کرده بود، ١٤ تای آن با کاهش بازدید مواجه شده اند.

میزان متوسط کاهش بازدید این سایت ها ٢٥ درصد بوده و در بعضى موارد به ٦٠ درصد نیز رسیده است.


منبع:موسسه مصاف

  • مهدی حبیبی زاده

نظرات (۱)

  • بهنام کریمی
  • به امید ظهور

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی